Armagedon - 2010-05-26 22:06:24

Każdy duch ma swój typ który go wyróżnia,są to:
Plaga-dzięki temu nasze ataki są wspierane przez owady i niektóre zwierzęta.
Cienie-ich moce głównie doprowadzaja do szaleństwa.(30% więcej szaleństwa)
Straszydło-więcej punktów przy straszeniu(5%)
Omam-więcej szaleństwa przy straszeniu(5%)
Duszki-naturalne duchy o małej mocy.
Banshee-Duchy o średniej mocy dostają o 50% więcej plazmy(jeśli na początku jest 100 to dostają 150).
Fantom-Strach który straszy kilka osób na raz(3-5).
Gremliny-małe duszki dają one o 10% więcej many.
Żywiołak powietrza-ataki skoncentrowane na powietrzu.
Żywiołak ziemi-ataki skoncentrowane na ziemi.
Widmo-ma straszniejsze ataki niż wiele innych duchów,do każdego poziomu wystraszenia dodaje 10%.
Opary-ataki żywiołowe dostępne.
Zjawy-o 10% więcej plazmozłotych za udane straszenie.
Horrory-ma jeszcze straszniejsze ataki niż widmo,dodaje 20% do każdego straszącego ataku.
Żywiołak ognia-ataki skoncentrowane na ogniu.
Żywiołak wody-ataki skoncentrowane na wodzie.
Zmrocze-ataki które uszkadzają nos(śmierdzące).
Poltergeist-Nie wyglądają jak inne duchy tylko jak resztki świadomości które mają głupie pomysły.
Mara-postać w lustrze,może zrobić eteryczny dar i koń trojański.
Piaskowy dziad-ataki senne.
Upiory-dostęp do ataków ognia(większa moc +20% wystraszenia przy ogniu).

Jak ktoś chce mieć 2 typy to prosze się zgłaszać do Admina czyli mnie a ja powiem co trzeba zrobić.

www.alamaloc.pun.pl www.smoki-hodowla.pun.pl www.goldenretriever.pun.pl www.emerytomani2.pun.pl www.lipdubug.pun.pl